Personlig löpträning

LöparAkuten tillhandahåller personlig löpträning.

Varning! Du kommer troligen bli smittad av Sirpas passion för löpning! Du som vill träna på ett smart och hållbart sätt (oavsett nivå) och du som är ny löpare är idealklienten.

Sirpa har lång erfarenhet från egen träning med tävlingar och prestation i centrum, samt över 10 år som tränare. Hon började tävla i löpning för 42 år sedan!

Hon lär dig löpteknik som hjälper dig hitta ditt bästa och lättaste löpsteg. Kommer du från skada, eller vill du ha hjälpa att hitta din löpglädje, motivation och ditt varför, då är Sirpa rätt person att hjälpa dig vidare.

Hon har utbildat över 500 löpcoacher, löpcoachat många hundra företagsträningar och PT-klienter. Hon besitter en gedigen kunskap, lång erfarenhet och en glödande passion som hon gärna delar med sig av! Sirpa är ödmjuk som person, lyfter alltid det som redan är bra och hjälper dig utvecklas där det går, så du kan njuta ännu mer av din löpning.

 

1 st personlig löpträning – löpteknik – 1100kr

Vi anpassar alltid träningen efter dina önskemål. Men vanligtvis filmas du i början av passet. Du får sedan göra övningar som syftar till att hitta ett lätt, skönt och hållbart löpsteg. Mot slutet filmar vi åter, för att se att övningarna gör skillnad. Några dagar efter får du e-post med tips på saker att tänka på.

Passar dig som känner att ditt löpsteg skulle må bra av finslipning eller dig som ofta är skadedrabbad. Att springa med god löpekonomi vill säkert alla! Att även få till ett löpsteg som är hållbart på sikt, gör att du får kontinuitet i din löpträning och utvecklas till nästa nivå.

Passar även dig som är i början av din löpning eller som vill sätta igång. Att hitta ett löpsteg som tar så lite energi som möjligt, är ju bästa starten! Det blir så mycket lättare och roligare att komma ut på löppass då!

 

4 st personliga löpträningar – 3900kr

Vi anpassar alltid träningen efter dina önskemål. Men vanligen är första passet mycket teknikträning (se ovan). Därefter lägger vi in löpteknik, löpskolning, löpstyrka och intervaller efter behov. 4 tillfällen är det bästa alternativet för att få uppföljning och kunna utveckla teknik i den takt din kropp tillåter. Syftet är att lyfta din löpning och utvecklas! Vi rekommenderar att träna tillsammans varannan vecka. Några dagar efter varje pass får du e-post med tips på saker att tänka på.

Passar dig som känner att ditt löpsteg skulle må bra av finslipning eller dig som ofta är skadedrabbad. Att springa med god löpekonomi vill säkert alla! Att även få till ett löpsteg som är hållbart på sikt, gör att du får kontinuitet i din löpträning och utvecklas till nästa nivå.

Passar även dig som är i början av din löpning eller som vill sätta igång. Att hitta ett löpsteg som tar så lite energi som möjligt, är ju en härlig start! Löpningen blir ju så mycket lättare och roligare! Att få inspiration, tips och lite puff i början gör att du håller i din träning bättre.

 

Bokning görs på sirpa@loparakuten.se

 

 Företagsträningar

Maila sirpa@loparakuten.se för att få offert som passar era önskemål och förutsättningar.

 

LöparAkuten, Dalagatan 23 (T-bana Odenplan, uppgång Västmannagatan/Karlbergsvägen), 113 24 Stockholm